Goedkoop altijd duurkoop? Consumenten vertellen!

Helemaal uit je dak gaan? Schreeuwend door het leven? Iemand door de telefoon willen trekken van de klantenservice waarbij je al 30 minuten in de wacht hebt gezeten en je nu weeeeer “on hold” wil gaan zetten om iets te checken? Iedereen heeft deze ervaringen wel… Het oeverloze wachten voordat iemand je überhaupt kan (wil) spreken van de klantenservice van een grote energie maatschappij of de verzekeringsmaatschappij waar je al je verzekeringen hebt afgesloten. De verkeerde factuur, of je bent zomaar over je mb data-bundel limiet heen van je mobiele abonnement terwijl je toch echt niet meer bent gaan internetten. Dus klim je maar weer in de pen (e-mail tegenwoordig) of bel je weer met de klantenservice bij dat telecom bedrijf waar je een mobiel abonnement had gekocht. En je had nog wel alle vergelijkingssites afgezocht om de goedkoopste de bemachtigen. Maarja..daar sta je dan met lege handen. En niemand die het iets lijkt te deren!

www.nederlandreview.nl lijkt hier iets aan te willen gaan doen! Door ervaringen & beoordelingen van consumenten staan we samen sterk!

Gelukkig blijkt het tegenwoordig een stuk lastiger voor (consumenten) bedrijven om hier mee weg te komen. Verzekeraars als hoyhoy, ohra, route mobiel, witgeld en energie bedrijven als oxxio, energie direct, essent, qurrent, nuon, zelfstroom en de nederlandse energie maatschappij…allemaal worden ze tegenwoordig onder een vergrootglas gelegd. Maar heeft u een mobiele telefoon gekocht bij een grote telecom maatschappij als kpn, t-mobile, telfort, vodafone, ben.nl, belsimpel of youfone? Of juist bij de kleinere, goedkopere spelers die stunten met prijzen en deals zoals robin mobile, gsmweb.nl of simpel.nl? Geen probleem! Er zijn namelijk verschillende platforms waarbij u, als consument, uw onvrede (of tevredenheid) kenbaar kunt maken aan het grote publiek. De macht van het internet is hier heel groot. Vroeger duurde het ontzettend lang voordat een bedrijf een slechte naam heeft. Nu is het nog maar 2 klikken weg om uw mening aan iedereen te laten weten. Zo kunt u anderen behoeden dezelfde fout te begaan.

Zijn ervaringen & beoordelingen belangrijk?

En uit onderzoek blijkt dat 80% van de consumenten eerst beoordelingen vergelijkt voordat u overgaat tot een koop. Dus is het voor consumenten bedrijven ontzettend belangrijk om een goed product af te leveren. Doen ze dit niet? Dan worden ze tegenwoordig ontzettend snel met de grond gelijk gemaakt. Een paar slechte recensies en je kan wel inpakken als bedrijf. Dan is het direct bij iedereen bekend wat voor praktijken ze uithalen. Natuurlijk moet u beoordelingen soms met een korreltje zout nemen. Je hebt immers altijd zeikers die denken voor een dubbeltje op de eerste rang te kunnen zitten en hun “slechte ervaring” direct bij iedereen spuien. Belangrijk is dat u dus bij een portal kijkt die betrouwbaar en eerlijk omgaat met de reviews en recensies die geschreven worden. Zijn ze terecht en nog belangrijker, of ze van echte consumenten zijn!

Verzekering, mobiel, vakantie, of zelfs dating!

Nederlandreview.nl lijkt hierin te slagen. Door middel van moderne en geavanceerde technologie via ip-adressen, e-mail en een algoritme voor de teksten die geschreven worden, kunnen ze voor 95% van de ervaringen die geschreven staan, zeggen dat dit goede recensies zijn waarvan u uit kunt gaan dat u een goed beeld krijgt van online shops van de media markt, cool blue, v&d, the body shop, zalando..maar zelfs van datingsites als pepper, lexa.nl, c-date of second love. Dus bent u van de praktijk? Kijk dan eerst even op
www.nederlandreview.nl zodat u eerst ervaringen kunt lezen van consumenten die u voorgingen voordat u tot de koop over gaat. Zo maakt u een weloverwogen beslissing!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *